choke doet moeilijk
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
choke doet moeilijk
hallo,
ik heb me motorblok uitelkaar gehaald en hij staat nu weer in elkaar. dus ik wou hem starten en toen ging die ineens heel hoog in zijn toeren. met dat schroefje lukt het niet om af te stellen alleen met de choke helemaal naar boven dus dat die bijna geen lucht meer krijgt loopt die aardig stationair. maar als ik dan gas geef dan valt die uit. wie weet wat het probleem is?
groetjes
ik heb me motorblok uitelkaar gehaald en hij staat nu weer in elkaar. dus ik wou hem starten en toen ging die ineens heel hoog in zijn toeren. met dat schroefje lukt het niet om af te stellen alleen met de choke helemaal naar boven dus dat die bijna geen lucht meer krijgt loopt die aardig stationair. maar als ik dan gas geef dan valt die uit. wie weet wat het probleem is?
groetjes
- thomas1991
- forum gebruiker
- minibikefreek
- forum gebruiker
- Contacteer:
-
JeroenBoer
- nieuwe gebruiker
sproei stuk !? spruit stuk bedoel je heaJeroenBoer schreef:Al geprobeert om hem gewoon ff te laten draaien en dan de choke omlaag en dan een beetje gas proberen te geven werkt wel bij mij en mij is aan bevolen mijn sproeistuk schoon te maken
- -René-
- forum gebruiker
lijkt mij ook dat hij ergens valse lucht trekt, als je zegt dat je je blok uit elkaar gehaald hebt, zal ik eens alle boutjes natrekken en even je pakkingen controleren.
I don't drive fast, I fly low....
Blata Elite 14 WRS
[img]http://img88.imageshack.us/img88/2870/8114368234783819275afaxu1.gif[/img]
Blata Elite 14 WRS
[img]http://img88.imageshack.us/img88/2870/8114368234783819275afaxu1.gif[/img]
-
JeroenBoer
- nieuwe gebruiker
Ja sorry typ fout1to3 schreef:sproei stuk !? spruit stuk bedoel je heaJeroenBoer schreef:Al geprobeert om hem gewoon ff te laten draaien en dan de choke omlaag en dan een beetje gas proberen te geven werkt wel bij mij en mij is aan bevolen mijn sproeistuk schoon te makenen dan alsnog moet je wel een heel belabberd luchtfilter hebben dat er vuil door kan komen en dat in je spruitstuk blijft hangen .