choke doet moeilijk

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
jochem
forum gebruiker

choke doet moeilijk

Bericht door jochem »

hallo,

ik heb me motorblok uitelkaar gehaald en hij staat nu weer in elkaar. dus ik wou hem starten en toen ging die ineens heel hoog in zijn toeren. met dat schroefje lukt het niet om af te stellen alleen met de choke helemaal naar boven dus dat die bijna geen lucht meer krijgt loopt die aardig stationair. maar als ik dan gas geef dan valt die uit. wie weet wat het probleem is?

groetjes
thomas1991
forum gebruiker

Bericht door thomas1991 »

Valse lucht.
Thomas - 75#
Je ziet het rubber roken, dubbel vermogen !
[img]http://img181.imageshack.us/img181/8433/123fu0.gif[/img]
minibikefreek
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door minibikefreek »

wat is valse lucht?
jochem
forum gebruiker

Bericht door jochem »

dat er op een plekje lucht naar je cilinder komt. meestal word dat veroorzaakt door een lekke paking waar lucht door kan komen.
JeroenBoer
nieuwe gebruiker

Bericht door JeroenBoer »

Al geprobeert om hem gewoon ff te laten draaien en dan de choke omlaag en dan een beetje gas proberen te geven werkt wel bij mij en mij is aan bevolen mijn sproeistuk schoon te maken :)
1to3
forum gebruiker

Bericht door 1to3 »

JeroenBoer schreef:Al geprobeert om hem gewoon ff te laten draaien en dan de choke omlaag en dan een beetje gas proberen te geven werkt wel bij mij en mij is aan bevolen mijn sproeistuk schoon te maken :)
sproei stuk !? spruit stuk bedoel je hea ;) en dan alsnog moet je wel een heel belabberd luchtfilter hebben dat er vuil door kan komen en dat in je spruitstuk blijft hangen .
-René-
forum gebruiker

Bericht door -René- »

lijkt mij ook dat hij ergens valse lucht trekt, als je zegt dat je je blok uit elkaar gehaald hebt, zal ik eens alle boutjes natrekken en even je pakkingen controleren.
I don't drive fast, I fly low....
Blata Elite 14 WRS

[img]http://img88.imageshack.us/img88/2870/8114368234783819275afaxu1.gif[/img]
JeroenBoer
nieuwe gebruiker

Bericht door JeroenBoer »

1to3 schreef:
JeroenBoer schreef:Al geprobeert om hem gewoon ff te laten draaien en dan de choke omlaag en dan een beetje gas proberen te geven werkt wel bij mij en mij is aan bevolen mijn sproeistuk schoon te maken :)
sproei stuk !? spruit stuk bedoel je hea ;) en dan alsnog moet je wel een heel belabberd luchtfilter hebben dat er vuil door kan komen en dat in je spruitstuk blijft hangen .
Ja sorry typ fout :oops:
ragoen
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door ragoen »

Heb je dat al langer? mischien wel een te grote sproeier, want ik heb precies hetzelfde, heb je het ook als je volgas rijd dat je heel zacht gaat en dan weer gas los laat dan uit valt.
HELP ME MET ME MINIBIKE PROBLEEM REGAGEER ALTIJD>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Plaats reactie