Alles wat jij hier nou loopt te zeggen heb je allemaal zelf lopen doen hoor ik weet nietANITA1967 schreef:gevoelig: niet lopen roepen dat andere jongens doen "" geen race kan noemen"" hij weet zelf wel wie dat zeg
die jongens trainen ook de hele winter door en als je dat loopt te roepen gaan de vertrouwen van die jongens ook weg
je weet hoe kinderen zijn . ik denk dat het niet aan de kinderen lig maar eerder aan de ouders. waarom is die restrictor bij de 4 taks veranderd waarom is dat niet het zelfde gebleven. was er vorig jaar gezeik???? nee ik denk het niet! wat ik de beste oplossing vind laat er een vergadering komen voor de A en B JUNIOREN en dan voor staphorst en veplicht komen !
Je loopt zelf cometaar te leveren op de pasini jongens ??
En ik denk dan als buitenstaander die wel strikt het nmc volgt dat jullie helemaal niks meer te vertellen hebben,talent is talent ..Klaar als jou kids dat niet hebben helaas maar laat ze er gewoon van genieten dat ze maar plezier hebben in de sport .
En die talentjes moeten een open kans worden gegeven ben er eerder trots op dat jullie met zo,n mooie vereneging deze jongens op zo,n hoog nivo krijgen...Cometaar is op deze plaats niet terecht !!