oke bij mij was laatst de moer die de koppelings arm op de koppelings plaat vasthoud helemaal losgedraaid dus ik hem proberen te starten en hij gin aan en blokeerde daarna meteen weer maar nu weer goed aangedraaid en hij doet het weer
alleen er zitten nu we krassen in het middin van de koppelings kom
is dit erg ?
mijn mini
http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=28229
ik denk dat het de gasnaald is zoals iemand al zei
want er loopt soms benzine uit de vlotterbak, dus ik denk dat die teveel benzine krijgt.
moet ik hem dan hoger of lager zetten en hoe doe ik dat ? kan iemand dat stap voor stap uitleggen weet niet hoe ik eraan moet beginnen. alvast bedankt :p
EDIT: Heb juist bougie eruit gedaan, ziet redelijk zwart. Nu weer een probleem, soms blijft het achterwiel hangen, en met de achterrem is niks mis mee, soms als ik hem uit de garage rijd blijft het wiel steken en krijg ik hem niet meer vooruit.
Ah. Zwarte bougie.
Dan weet je ook meteen waarom je vlotterbak veel te vol zit.
Krijgt gewoon teveel benzine
Misschien blijft je vlotter hangen en dat de carburateur constant vol gegoten wordt met benzine.
TheRamon schreef:Ah. Zwarte bougie.
Misschien blijft je vlotter hangen en dat de carburateur constant vol gegoten wordt met benzine.en je moet je sproeier naald 1 stand omhoog zetten, dus het clipje omlaag,
Die naald zit in de gas schuif.
[b]Hey, meisje! Ik heb geen openingszin, maar jij hebt een opening en ik heb zin! :)[/b]
Misschien blijft je vlotter hangen en dat de carburateur constant vol gegoten wordt met benzine.en je moet je sproeier naald 1 stand omhoog zetten, dus het clipje omlaag,
en waar zit dat allemaal die sproeiernaald moet ik dan me vlotterbak eraf halen en wat is dat clipje?
en waar zit dat allemaal die sproeiernaald moet ik dan me vlotterbak eraf halen en wat is dat clipje?