GRC kettingbreker gebruiken voor Blata ketting?
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
.
ik heb meegekregen dat als je een verkeerde kettingspray gebruikt, dat je daar kettingen mee verklo*t.
Men broertje kon na 1 x rijden z'n D.I.D. kettingen weggooien, bleek het na 5 kettingen aan de spray te liggen!
Nu zei een vriend van ons dat we innotec kettingspray moesten gebruiken, en die doet het super!
Laters
Men broertje kon na 1 x rijden z'n D.I.D. kettingen weggooien, bleek het na 5 kettingen aan de spray te liggen!
Nu zei een vriend van ons dat we innotec kettingspray moesten gebruiken, en die doet het super!
Laters
- Icelitz
- forum gebruiker
Ooow dus dat was het!
ik dacht al wat raar.. ik had namelijk de dag daarvoor gewoon lekker kunnen rijden geen kettingproblemen. Dag daarna weer rijden dus ik dacht laat ik er maar wat WD-40 op spuiten. Na 2 rondjes rijden knalde hij er af! Ik dacht al dat het daaraan lag maar wist het niet zeker.
DUS NOOIT JE KETTING SMEREN MET WD-40!
ik dacht al wat raar.. ik had namelijk de dag daarvoor gewoon lekker kunnen rijden geen kettingproblemen. Dag daarna weer rijden dus ik dacht laat ik er maar wat WD-40 op spuiten. Na 2 rondjes rijden knalde hij er af! Ik dacht al dat het daaraan lag maar wist het niet zeker.
Performance is our mission

haha jah indd nooit met WD-40XDIcelitz schreef:Ooow dus dat was het!
heb het 1 keer gedaan en kon nix meer met de kettig..
nja alleen weggooien
Blata B1 50cc BZM.
- Lg tweewielers
- Moderator

- Contacteer:
Zo, dat is slim..
Staat er op WD40 ook dat het kettingsmering is? lijkt me heeeel erg logisch.
Daar gaat het al fout als je niet de dingen gebruikt zoals je ze moet gebruiken.
En nu weer ontopic!
Gr,
Staat er op WD40 ook dat het kettingsmering is? lijkt me heeeel erg logisch.
Daar gaat het al fout als je niet de dingen gebruikt zoals je ze moet gebruiken.
En nu weer ontopic!
Gr,
'The eye in the Sky'
Bekijk ook de website
[url=http://www.freewebs.com/lgtweewielers]www.Lgtweewielers.tk[/url]
Bekijk ook de website
[url=http://www.freewebs.com/lgtweewielers]www.Lgtweewielers.tk[/url]
- Lg tweewielers
- Moderator

- Contacteer: