Molenaar NSF100 cup, van 2008 tot heden

Informatie over NMC, en andere races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

andries
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door andries »

ongelooflijk :shock:
kunnen we de wedstrijd toevallig live op internet volgen??
Daar sta ik zeker "heel vroeg" voor op.

BO zet hem op
DiStefano
forum gebruiker

Bericht door DiStefano »

5u in de ochtend en we zijn op weg met onze japanse vrienden naar Motegi. Het lijkt wel op het spel tokio drift zoals we door de straten rijden van de japanse steden,maar dan iets minder drift:-) het heeft flink geregend :-( hopen dat het snel op droogd.we houden jullie op de hoogte. Leuk alle reacties. Bedankt daarvoor. Gr bo arie en steven.
Steven
andries
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door andries »

En Steven dacht dat ie op vakantie ging :D
Om 4uur opstaan Afbeelding
je hebt er wel weer wat voor over Afbeelding
Jan Bootsman
forum gebruiker

Bericht door Jan Bootsman »

Om 5 uur gaat mijn pc aan hopende op de winst van BO.
Grtzz Jan
mark#41
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door mark#41 »

Hoe zou Steven Arie al slaapwandelend in de auto krijgen :wink:
andries
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door andries »

mark#41 schreef:Hoe zou Steven Arie al slaapwandelend in de auto krijgen :wink:
Nee Nee

sávonds na het eten gaat arie vast in de limo slapen, kan ie uurtje langer blijven liggen :wink:
mark#41
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door mark#41 »

We kunnen met z'n drieen wel zenuwachtig dom geklets uit blijven kramen [ want ik ben serieus nerveus] maar dat helpt ook niet,over enkele uren zullen we het weten.

Wel lekker ontspannend dat zinloze geblaat,lijkt mij dat Jan B vannacht ook even door haalt.

Anita zal ook wel weinig slapen denk ik.
andries
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door andries »

zou er echt geen live-timing zijn??
zou geweldig zijn

als je op de site van HONDA kijkt kom ik echt niet verder dan NSF100 cup 2009

verder is dat japans niet te lezen :cry:

nu is Japan ongeveer 1300 lang met , 20 racebanen dus gem iedere 65 km ligt er wel een racetrack, wat een mooi land.
mark#41
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door mark#41 »

Steven maakt het wel heeeeeeel erg spannend!!!!!
mark#41
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door mark#41 »

Op zondag ochtend plaatselijke tijd 5 uur stond de delegatie van HRC al weer klaar om Bo (samen met Arie en zijn vader Steven) op te halen in het hotel.

Al om 7 uur vindt de kwalificatie training plaats, dit maal op de 3.8 km lange zuid lus van de Twin Ring, waar om 9 uur ook de wedstrijd gereden wordt.

De training verloopt niet optimaal, de baan is nog nat, en de training duurt maar een kwartiertje, maar met een doorkomende zon en een snel opwarmende baan, heeft Bo vertouwen in de wedstrijd.

Om 01:25 Nederlandse tijd gaat Bo als 22e van start………. Bo heeft een goede start, de baan is helemaal opgedroogd, in de eerste ronde maakt hij een klein stuurfoutje en komt als 25e door.

Dan volgt er een zwaar gevecht door het veld, het langere circuit brengt Bo minder voordeel , ook de japanners zijn klein en licht, maar Bo klimt toch snel op naar de 18e positie en rijdt hele snelle ronde tijden, helaas doet zich plotseling een rode vlag situatie voor, een valpartij in de groep van Bo is de oorzaak, maar gelukkig is hij er zelf niet bij betrokken.

Daarna volgt er een sprintrace over 3 ronden, waarin Bo jammer genoeg weer vanaf zijn 22e startplaats moet vertrekken, dit was natuurlijk een erg korte race, maar Bo zag toch nog kans om zich 2 plaatsen naar voren te rijden, hij finishte als 20ste.

KNAP GEDAAN BOVIZIOSO !!!

Foto’s, en het uitgebreide verslag van het Japanse avontuur van Bo zelf, volgen later………………..

Oyasuminasai
deroue
forum sponsor
Contacteer:

Japan

Bericht door deroue »

Hallo allemaal,

ook slecht geslapen??
ik was er onbewust de hele nacht mee bezig,hoe het in Japan zal verlopen.
Jammer dat de trainingstijd van zondag niet bleef staan,
maar ze pakken Bo dit avontuur niet meer af!!! :lol: :lol:

ik wil meteen gebruik maken ,
om iedereen te bedanken,
voor de telefoontje,mailtjes,kaartjes,hyves berichtjes en bezoekjes,
die Scott mocht ontvangen :wink:
het was voor hem erg zuur,
maar we blijven positief!!! het nieuwe seizoen is hij weer paraat.

we zien jullie allemaal op 12 december in Heesch!!

Gezellig.

gr.Wilma Deroue
GRC Minibike en Mini GP Import Nederland
BZM en D-race kleding import
DiStefano
forum gebruiker

Bericht door DiStefano »

Ja duurde ff, maar had daar slecht ontvangst om via de gsm te internetten.

Op papier is het niet een al te mooi resultaat, maar zoals ik al had geschreven reden gisteren weinig tot geen japanners die vandaag ineens wel aan de start verschenen.De motoren zijn van de rijders zelf en er was duidelijk zeer groot verschil in vermogen en deze reden allemaal op Bridgestone, de italiaanse delegatie vertelde me dat zij daar ook mee rijden in italie en dat het meer als een sec scheelt. het was dus een ongelijke strijd maar wil er niet alle japanse rijders te kort meedoen, want rijden dat kunnen ze echt wel.Maar het doet niks minder af aan het waanzinnige mooie avontuur.
de 1e training was direkt een kwalificatie en over 6 rondes, Bo ging niet geheel lekker zo te zien en kwam dan ook aan een belabberde 22e plek.
Andrea Locatelli had de 9e tijd.
Bij binnenkomst bleek dat in de hectiek van vertrekken de motor van Bo nog op volle choke stond, waarschijnlijk een foutje van 1 vd monteurs :cry: Bo zijn motor viel ook op de baan uit en werd per grote motorbrancard opgehaald( wel even schrikken toen ik hem niet zag binnen komen met de rest)Bo was 2 sec langzamer dan Andrea.
Nog wat punten doorgenomen met Bo en andere schakel punten door genomen en het ging stukken beter. Vanaf de 22e reed Bo in korte tijd naar Andrea toe die was afgzakt naar 15 Bo had hem dan ook mooi te pakken en lag 14e toen de rode vlag viel, de herstart van 3 rondes moest hij weer van de 22e plek starten :cry: deze 3ronden waren net te kort om andrea weer te verslaan, maar Bo zat op de finish in zn nek en had een snelste tijd die 2sec sneller was dan die van de italiaanse kampioen.
Bo vond het super om mee te maken, samen met de hele Honda crew en de Hoge bazen van Honda en ex coureurs, reden na ons een endurance race op een NSF, ook Yuki Takahashi 250GP rijder deed er aan mee.
allemaal bij ons in de box ze waren vol lof over Bo.
Belangerijk voor mij was of hij het niveau van de Italiaan aan kon want Ik heb het Niveau daar gezien en ligt behoorlijk hoog, Bo heeft laten zien dat ie de kampioen aan kan.
Zijn weer terug in Narita Tokio en hebben net geshopt met de Italianen want de sfeer onderling is super. Nog 1 nachtje en dan vliegen we weer terug met een zeer goed gevoel en heel veel kleine kadootjes van Honda en mederijders.

Bedankt voor het meebeleven en misschien iets jammer van het resultaat, maar ik had het nog wel eens willen zien als dezelfde race op de 25 motoren van Arie waren gereden :wink:

Groeten Ariesan BoSan StevenSan
Steven
ruud
forum gebruiker

Bericht door ruud »

DiStefano schreef:Ja duurde ff, maar had daar slecht ontvangst om via de gsm te internetten.

Op papier is het niet een al te mooi resultaat, maar zoals ik al had geschreven reden gisteren weinig tot geen japanners die vandaag ineens wel aan de start verschenen.De motoren zijn van de rijders zelf en er was duidelijk zeer groot verschil in vermogen en deze reden allemaal op Bridgestone, de italiaanse delegatie vertelde me dat zij daar ook mee rijden in italie en dat het meer als een sec scheelt. het was dus een ongelijke strijd maar wil er niet alle japanse rijders te kort meedoen, want rijden dat kunnen ze echt wel.Maar het doet niks minder af aan het waanzinnige mooie avontuur.
de 1e training was direkt een kwalificatie en over 6 rondes, Bo ging niet geheel lekker zo te zien en kwam dan ook aan een belabberde 22e plek.
Andrea Locatelli had de 9e tijd.
Bij binnenkomst bleek dat in de hectiek van vertrekken de motor van Bo nog op volle choke stond, waarschijnlijk een foutje van 1 vd monteurs :cry: Bo zijn motor viel ook op de baan uit en werd per grote motorbrancard opgehaald( wel even schrikken toen ik hem niet zag binnen komen met de rest)Bo was 2 sec langzamer dan Andrea.
Nog wat punten doorgenomen met Bo en andere schakel punten door genomen en het ging stukken beter. Vanaf de 22e reed Bo in korte tijd naar Andrea toe die was afgzakt naar 15 Bo had hem dan ook mooi te pakken en lag 14e toen de rode vlag viel, de herstart van 3 rondes moest hij weer van de 22e plek starten :cry: deze 3ronden waren net te kort om andrea weer te verslaan, maar Bo zat op de finish in zn nek en had een snelste tijd die 2sec sneller was dan die van de italiaanse kampioen.
Bo vond het super om mee te maken, samen met de hele Honda crew en de Hoge bazen van Honda en ex coureurs, reden na ons een endurance race op een NSF, ook Yuki Takahashi 250GP rijder deed er aan mee.
allemaal bij ons in de box ze waren vol lof over Bo.
Belangerijk voor mij was of hij het niveau van de Italiaan aan kon want Ik heb het Niveau daar gezien en ligt behoorlijk hoog, Bo heeft laten zien dat ie de kampioen aan kan.
Zijn weer terug in Narita Tokio en hebben net geshopt met de Italianen want de sfeer onderling is super. Nog 1 nachtje en dan vliegen we weer terug met een zeer goed gevoel en heel veel kleine kadootjes van Honda en mederijders.

Bedankt voor het meebeleven en misschien iets jammer van het resultaat, maar ik had het nog wel eens willen zien als dezelfde race op de 25 motoren van Arie waren gereden :wink:

Groeten Ariesan BoSan StevenSan
Erg mooi steven,achja het resultaat geeft toch niet bo heeft er alles uit gehaald wat erin zat dat weet ik 100% zeker..En hij heeft natuurlijk een rugzak vol met ervaring erbij en dat is heel goed voor hem..Ik hoop jullie binnekort weer een keer op roosendaal te zien kunnen we even bij kletsen..goede reis terug :wink:
[color=#0000FF]Grc RR minimoto racing[/color]
michaelkl
forum gebruiker

Bericht door michaelkl »

zo'n ervaring die je voor de rest van je leven bij blijft is al een hoofdprijs op zich :D :D
goede reis terug
fred en michael
Poeldijk: 1:01:155
Sponsort by:
www.hoorbatterijen.nl
racefanaat
forum gebruiker
Contacteer:

bo

Bericht door racefanaat »

Zeker een ervaring om nooit meer te vergeten. Dat zo,n klein mannetje van pas 10 jaar oud dit al mag beleven. Weet zeker dat vele coureurtjes dit hadden willen mee maken. Jammer van de oneerlijke strijd op de baan daar Honda toch wel beter mee moeten omgaan. Maar Bo kennende, weet ik zeker dat hij ervan heeft genoten.

Goede reis terug!

Angelica en Terrel
Plaats reactie