kunnen we de wedstrijd toevallig live op internet volgen??
Daar sta ik zeker "heel vroeg" voor op.
BO zet hem op
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
Erg mooi steven,achja het resultaat geeft toch niet bo heeft er alles uit gehaald wat erin zat dat weet ik 100% zeker..En hij heeft natuurlijk een rugzak vol met ervaring erbij en dat is heel goed voor hem..Ik hoop jullie binnekort weer een keer op roosendaal te zien kunnen we even bij kletsen..goede reis terugDiStefano schreef:Ja duurde ff, maar had daar slecht ontvangst om via de gsm te internetten.
Op papier is het niet een al te mooi resultaat, maar zoals ik al had geschreven reden gisteren weinig tot geen japanners die vandaag ineens wel aan de start verschenen.De motoren zijn van de rijders zelf en er was duidelijk zeer groot verschil in vermogen en deze reden allemaal op Bridgestone, de italiaanse delegatie vertelde me dat zij daar ook mee rijden in italie en dat het meer als een sec scheelt. het was dus een ongelijke strijd maar wil er niet alle japanse rijders te kort meedoen, want rijden dat kunnen ze echt wel.Maar het doet niks minder af aan het waanzinnige mooie avontuur.
de 1e training was direkt een kwalificatie en over 6 rondes, Bo ging niet geheel lekker zo te zien en kwam dan ook aan een belabberde 22e plek.
Andrea Locatelli had de 9e tijd.
Bij binnenkomst bleek dat in de hectiek van vertrekken de motor van Bo nog op volle choke stond, waarschijnlijk een foutje van 1 vd monteursBo zijn motor viel ook op de baan uit en werd per grote motorbrancard opgehaald( wel even schrikken toen ik hem niet zag binnen komen met de rest)Bo was 2 sec langzamer dan Andrea.
Nog wat punten doorgenomen met Bo en andere schakel punten door genomen en het ging stukken beter. Vanaf de 22e reed Bo in korte tijd naar Andrea toe die was afgzakt naar 15 Bo had hem dan ook mooi te pakken en lag 14e toen de rode vlag viel, de herstart van 3 rondes moest hij weer van de 22e plek startendeze 3ronden waren net te kort om andrea weer te verslaan, maar Bo zat op de finish in zn nek en had een snelste tijd die 2sec sneller was dan die van de italiaanse kampioen.
Bo vond het super om mee te maken, samen met de hele Honda crew en de Hoge bazen van Honda en ex coureurs, reden na ons een endurance race op een NSF, ook Yuki Takahashi 250GP rijder deed er aan mee.
allemaal bij ons in de box ze waren vol lof over Bo.
Belangerijk voor mij was of hij het niveau van de Italiaan aan kon want Ik heb het Niveau daar gezien en ligt behoorlijk hoog, Bo heeft laten zien dat ie de kampioen aan kan.
Zijn weer terug in Narita Tokio en hebben net geshopt met de Italianen want de sfeer onderling is super. Nog 1 nachtje en dan vliegen we weer terug met een zeer goed gevoel en heel veel kleine kadootjes van Honda en mederijders.
Bedankt voor het meebeleven en misschien iets jammer van het resultaat, maar ik had het nog wel eens willen zien als dezelfde race op de 25 motoren van Arie waren gereden![]()
Groeten Ariesan BoSan StevenSan