slecht lopende minibike
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
slecht lopende minibike
hallo, we hebben een minibike gekregen van iemand omdat hij hem niet aan het lopen kreeg. na hem uit elkaar gehaald te hebben en helemaal schoongemaakt en alles erop gezet wat er nieuw op moest. na een paar keer trekken begon hij wel te lopen maar zeker niet goed. eerst trok hij echt heel zwaar, we hebben ook al een rondsel van de trekstarter kapot getrokken. dit hebben we proberen op te lossen door er extra voetpakking tussen te stoppen(er zitten er nu 3 tussen). hiermee trekt hij nog erg zwaar en loopt nog steeds niet goed. hij maakt geen toeren en komt helemaal niet vooruit, wel een hoop herrie en getril maar hij komt met geen mogelijkheid vooruit. zou dit kunnen komen omdat hij gewoon te veel compressie heeft of kan het ergens anders aanliggen, we hebben al bijna alles geprobeerd en het hele forum afgezocht maar hebben de oplossing nog niet gevonden hopelijk kunnen jullie ons helpen 
- pasini-ernie
- forum gebruiker
- Contacteer:
Nee hoor, compressie zal wel goed zitten.
en tja wat noem jij normaal..
zonder bougie wel soepel? raar he..
Dan bouwt hij ook geen compressie op, dus (bijna) geen weestand.
En stel je bobine eens af. Daar door kan hij ook moeilijk draaien.--> 0.35MM Vanaf het vliegwiel, gewoon een voelermaatje. Heb je die niet dan moet je het doen met een papiertje, 2x dubbel meen ik
Weet ik zo niet, want heb ik ook nooit gedaan.
Gr Richard
en tja wat noem jij normaal..
zonder bougie wel soepel? raar he..
Dan bouwt hij ook geen compressie op, dus (bijna) geen weestand.
En stel je bobine eens af. Daar door kan hij ook moeilijk draaien.--> 0.35MM Vanaf het vliegwiel, gewoon een voelermaatje. Heb je die niet dan moet je het doen met een papiertje, 2x dubbel meen ik
Weet ik zo niet, want heb ik ook nooit gedaan.
Gr Richard
[b]Hey, meisje! Ik heb geen openingszin, maar jij hebt een opening en ik heb zin! :)[/b]