BZM minigp BRS-125cc trophy 2011

Hier kan je praten over minibike gerelateerde zaken
English: Talk about minibike related stuff

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

kleine_duivel
spammer

Bericht door kleine_duivel »

ruud schreef:echt een hele mooi klasse is dit,heb ze in amay ook gezien waaronder jou tim en benny echt gaaf.Heb er wel een paar x aan gedacht om me hierin te gaan verdiepen maar vindt de trainings mogelijkheden wel beperkt..Je kan niet eens op een zondag zeggen we gaan eens ergens indoor ofzo rijden :roll:

wordt hier wel aan gewerkt of ??
indoor rijden met zo'n apparaat blijft lastig.
beperkte trainingsmogelijkheden, het is maar hoe je het ziet.
ik rijd bijna elk weekend, vaak 2 dagen per week. grotendeels door de BK kalender te volgen !

ik heb meerdere mogelijkheden om outdoor te trainen.

zo nu en dan op lelystad/emmen/berghem , en ook 7 dagen per week in duitsland. verder is in belgie marche en famenne ook een baan waar bijna altijd getraint kan worden!

daar komen de trainingsdagen die bij 2race horen nog bij natuurlijk :)

zie www.*geen sponsor*
Lg tweewielers schreef:Ook technische spec's voor de techneuten onder ons? Dan met name blokjes inwendig enzo..

Mooi spul!
helaas, heb ik geen foto's van. je zou evt. gerry kunnen verzoeken om een keer foto's te maken. deze machines worden zo weinig mogelijk uit mekaar gehaald, er lijkt namelijk geen enkele reden voor te zijn.

oliepeil op orde houden en op nog niet bekende intervallen de kleppen stellen...daar houd het onderhoud wel zo'n beetje mee op !

letterlijk het enige wat wij doen :

de motor schoonmaken , tanken, ketting smeren , oliepeil controleren, eventuele valschade repareren :wink:

dat is al heel wat anders dan wij gewend waren : namelijk,

1 keer per dag band(en) wisselen , na 2 a 3 weekenden complete revisie van het motorblok, en misschien nog wel de grootste ergernis : koppelinggepruts .

technisch stelt het motorblok niet veel voor. is gewoon een degelijke 125cc 2klepper. maximale motortoerental in de 5e versnelling bedraagt ongeveer 12400 rpm. topvermogen op het achterwiel zal afhankelijk van de testbank op zo'n 12.5 pk neerkomen maximaal. topsnelheid met standaard vertanding 99 kmph (gps) ...dat was 't wel zo'n beetje :lol:
Danny
forum gebruiker

Bericht door Danny »

kleine_duivel schreef:
letterlijk het enige wat wij doen :

de motor schoonmaken , tanken, ketting smeren , oliepeil controleren, eventuele valschade repareren :wink:

dat is al heel wat anders dan wij gewend waren : namelijk,

1 keer per dag band(en) wisselen , na 2 a 3 weekenden complete revisie van het motorblok, en misschien nog wel de grootste ergernis : koppelinggepruts .
dat deed je bij je dsf anders nooit :lol:
Gerry
forum gebruiker
Contacteer:

Re: BRS mini GP

Bericht door Gerry »

derou001 schreef:Het zijn hele mooie machines,
en ook in Nederland te koop,
bij de BZM importeur van Nederland,
Bert Deroue.

Maarten Hendriks gaat de service doen op de circuits in Belgie,
en wij zullen zelf ook zeker een keer aanwezig zijn,
als deze motoren van start gaan.
mvg.Bert Deroue
Zwakke actie Bert,
Raar elke keer als ik iets naar buiten breng spring je gelijk in mijn nek als een kip zonder kop (ook al draait dit om de Belgisch competitie,maar dan probeer je weer andere mensen voor de kar te spannen )

Heb je het niet druk meer met de pocketbikes dan??
Of ben je dan aan't verdiepen in de 4 takt technologie waar je altijd zo vreselijk bent tegen geweest , dat je zo scherp staat ?
4 Stroke producer sinds 2003
minipower
Beheerder
Beheerder
Minibike:: Genoeg om een museum te beginnen.

Bericht door minipower »

mannen.. wat willen we hier allemaal nou mee bereiken....

minibikesport naar de .... helpen?

hou het a.u.b. lekker bij die motortjes maar ga het niet vergelijken met een minibike waar gaat het op dit forum tevens om...

en niks te zwakke actie gerry.. jij bent het die zo graag reclame wilt voor die motortjes waarom zou bijv. bert dat dan niet mogen.. hij heeft het er ook al tijden over dat hij dingen kan leveren MISSCHIEN ZELFS VOOR DAT JIJ DIE KANT OP GING!!

niels
Keep the forum alive =D>
andries
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door andries »

minipower schreef:mannen.. wat willen we hier allemaal nou mee bereiken....

hou het a.u.b. lekker bij die motortjes maar ga het niet vergelijken met een minibike waar gaat het op dit forum tevens om...

en niks te zwakke actie gerry.. jij bent het die zo graag reclame wilt voor die motortjes waarom zou bijv. bert dat dan niet mogen.. hij heeft het er ook al tijden over dat hij dingen kan leveren MISSCHIEN ZELFS VOOR DAT JIJ DIE KANT OP GING!!

niels
Beste,
Verdiep je eerst eens in de historie, voordat je dingen gaat roepen/schrijven.

Andre'
Lg tweewielers
Moderator
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lg tweewielers »

Andries..

Er valt geen historie te onderzoeken. Dit is een topic over deze cup, moddergooien is tegen de regels.. Wij hoeven de historie niet te kennen wij leven op het FORUM de regels naar.

Jullie regelen de wedstrijden wij het forum!

Einde verhaal, gewoon doorgaan met het topic zoals het hoort!

Groeten,
'The eye in the Sky'

Bekijk ook de website
[url=http://www.freewebs.com/lgtweewielers]www.Lgtweewielers.tk[/url]
kleine_duivel
spammer

niels
laat 'm dan ook even energie steken in het opzetten van die cup in plaats van alleen maar proberen te profiteren van het werk van anderen.
minipower
Beheerder
Beheerder
Minibike:: Genoeg om een museum te beginnen.

Bericht door minipower »

ik geloof dat hij niet de enige bzm dealer is in nl... + daar bemoei ik me nou net niet mee :P
Keep the forum alive =D>
Navy Green
forum gebruiker

Bericht door Navy Green »

niels
Naar mijn inzien maakt Gerry helemaal geen reclame op dit forum. Tim start het topic met de intentie mensen kennis te laten maken met deze nieuwe cup (en machine's). Dit is namelijk een mooie opstap voor grotere motoren. Deroue zelf maakt echter wel reclame.

Het gaat er dus om dat Gerry alle moeite doet om een mooie cup proberen op te zetten met deze nieuwe machines (wat erg veel werk is). En Deroue de kans grijpt om mooi te kunnen verkopen. Dit is niet zo heel netjes en kan begrijpen dat Gerry hier op reageert.

Verder wens ik Gerry veel succes met deze cup op te zetten. Zo te horen zullen veel mensen de overstap van pocketbike maken naar deze BZM machines!

@ Minipower:
Verdiep je inderdaad eens een beetje voordat je gaat reageren.
DSF-Patrick
forum gebruiker

Bericht door DSF-Patrick »

kleine_duivel schreef:
ik rijd bijna elk weekend, vaak 2 dagen per week. grotendeels door de BK kalender te volgen !

zo nu en dan op lelystad/emmen/berghem , en ook 7 dagen per week in duitsland. verder is in belgie marche en famenne ook een baan waar bijna altijd getraint kan worden!

zie www.*geen sponsor*
En nog ben je niet vooruit te branden.. jammer voor die motor!
DSF 40cc te koop..
andries
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door andries »

Lg tweewielers schreef:Andries..

Er valt geen historie te onderzoeken. Dit is een topic over deze cup, moddergooien is tegen de regels.. Wij hoeven de historie niet te kennen wij leven op het FORUM de regels naar.

Jullie regelen de wedstrijden wij het forum!

Einde verhaal, gewoon doorgaan met het topic zoals het hoort!

Groeten,
De PB ligt op je mat.

ik gooi niet met modder, dat maakt jij ervan.
En er is wel degelijk een 4T historie, zo'n kort geheugen heb je toch niet Lars.

Andre
mille
forum gebruiker

Bericht door mille »

waar kan ik het regelement vinden ?
grc rrz *37*

jan poppe minibiketeam
DSF-Patrick
forum gebruiker

Bericht door DSF-Patrick »

mille schreef:waar kan ik het regelement vinden ?
www.ikwilgraaghetreglement.nl/raphollandiloveit
DSF 40cc te koop..
kleine_duivel
spammer

DSF-Patrick schreef:
kleine_duivel schreef:

zie www.*geen sponsor*
http://www.mylaps.com/results/showrun.jsp?id=1570821
ruud
forum gebruiker

Bericht door ruud »

kleine_duivel schreef:
DSF-Patrick schreef:
kleine_duivel schreef:

zie www.*geen sponsor*
http://www.mylaps.com/results/showrun.jsp?id=1570821
Tim je zal nooit een gp rijder worden maar wil dat zeggen dat je niet lekker mag genieten van je hobby sport ? nee je rijdt super lekker rond tim en ja als mensen er cometaar op hebben lekker laten :wink:
puur genieten.
En wat betreft gerry een onwijs goede man die alles in de minibike,s steekt en nu dan de minigp top :wink:
[color=#0000FF]Grc RR minimoto racing[/color]
Plaats reactie