indoor rijden met zo'n apparaat blijft lastig.ruud schreef:echt een hele mooi klasse is dit,heb ze in amay ook gezien waaronder jou tim en benny echt gaaf.Heb er wel een paar x aan gedacht om me hierin te gaan verdiepen maar vindt de trainings mogelijkheden wel beperkt..Je kan niet eens op een zondag zeggen we gaan eens ergens indoor ofzo rijden![]()
wordt hier wel aan gewerkt of ??
beperkte trainingsmogelijkheden, het is maar hoe je het ziet.
ik rijd bijna elk weekend, vaak 2 dagen per week. grotendeels door de BK kalender te volgen !
ik heb meerdere mogelijkheden om outdoor te trainen.
zo nu en dan op lelystad/emmen/berghem , en ook 7 dagen per week in duitsland. verder is in belgie marche en famenne ook een baan waar bijna altijd getraint kan worden!
daar komen de trainingsdagen die bij 2race horen nog bij natuurlijk
zie www.*geen sponsor*
helaas, heb ik geen foto's van. je zou evt. gerry kunnen verzoeken om een keer foto's te maken. deze machines worden zo weinig mogelijk uit mekaar gehaald, er lijkt namelijk geen enkele reden voor te zijn.Lg tweewielers schreef:Ook technische spec's voor de techneuten onder ons? Dan met name blokjes inwendig enzo..
Mooi spul!
oliepeil op orde houden en op nog niet bekende intervallen de kleppen stellen...daar houd het onderhoud wel zo'n beetje mee op !
letterlijk het enige wat wij doen :
de motor schoonmaken , tanken, ketting smeren , oliepeil controleren, eventuele valschade repareren
dat is al heel wat anders dan wij gewend waren : namelijk,
1 keer per dag band(en) wisselen , na 2 a 3 weekenden complete revisie van het motorblok, en misschien nog wel de grootste ergernis : koppelinggepruts .
technisch stelt het motorblok niet veel voor. is gewoon een degelijke 125cc 2klepper. maximale motortoerental in de 5e versnelling bedraagt ongeveer 12400 rpm. topvermogen op het achterwiel zal afhankelijk van de testbank op zo'n 12.5 pk neerkomen maximaal. topsnelheid met standaard vertanding 99 kmph (gps) ...dat was 't wel zo'n beetje