weer een minigp erbij

Hier kan je praten over minibike gerelateerde zaken
English: Talk about minibike related stuff

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

dragonfly
forum gebruiker
Contacteer:

Re: weer een minigp erbij

Bericht door dragonfly »

lijkt mij een een leuke bike voor weinig geld ideaal voor mensen die net niet genoeg geld hebben voor een bzm en tenslotte iedereen is op een chinees begonnen dus waarom niet bij deze klasse.hij lijkt mij zo slecht nog niet maarja eerst eens de test afwachten kwa looks krijg hij van mij al een 10 =D>we hoeven niet meteen alles onderuit te halen wat nieuw is. we geven het de voordeel van de twijfel.we eten allemaal chinees eten dus dat is toch ook goed :lol:
groetjes roger
3de in Belgiës kampioenschap 2010 pitbike light klasse tot 160cc
3de in Belgiës kampioenschap 2011 amx minigp cup
Lorenzo82
forum gebruiker

Bericht door Lorenzo82 »

hahah wat een vergelijking hahaha chinees eten met een chinees bike!
Maar goed zodra er iemand is die meer over de kwaliteit van deze machines kan vertellen omdat
hij / zij dit zelf heeft ondervonden dan horen we dat graag!!
kleine_duivel
spammer

Bericht door kleine_duivel »

heb van dragonfly begrepen dat de betrouwbaarheid van die blokken goed is en ik denk dat op de baan kwa vermogen concureren tegen de BZM minigp 125cc een reeël beeld is,

bied mogelijkheden ??
aprilla0rider
nieuwe gebruiker

Bericht door aprilla0rider »

iedereen zegtwel van het is rommel maar ik heb 3 chinese minibikes gehad waarvan ik gemiddekld allemaal 2a 3jaar heb gereden 10x per maand ofzo en heb aan 2 nooit iets moeten vervangen en ze doen het denk ik nog steeds aan de derde heb ik alle moeten vervangen omdat toen ik op kartbaan ree iemand het leuk vond om op ze rem te gaan maarja kijk naar mij ik vind chinees goed en deze minibikes hebben me bij elkaar maar 250euro gekost de eerste 100 2de 50 3e 100 en ik hou van chinees bij mij gaat het niet kapot en mijn onderhoud is alleen dit mengsmering en elke keer na gereden benzine weg gooien alles leeg halen en nieuwe benzine dus hopelijk zeggen jullie niet allemaal meer van ja chinees is troep want ik heb er 3 en die zijn gwn topie en geloof je niet kom maar racen ( oh ja ik race voor de minibike verloren minibike naar mij gewonnen wow een chinees naar jou)
BERT#31
forum gebruiker

Bericht door BERT#31 »

Chinees hoeft ook niet slecht te zijn kijk maar eens om je heen!
Alleen jou verhaal is een beetje onzin..
Koppelingen heb je zeker moeten vervangen.
Zelfde geld voor andere slijtage onderdelen.
ruud
forum gebruiker

Bericht door ruud »

aprilla0rider schreef:iedereen zegtwel van het is rommel maar ik heb 3 chinese minibikes gehad waarvan ik gemiddekld allemaal 2a 3jaar heb gereden 10x per maand ofzo en heb aan 2 nooit iets moeten vervangen en ze doen het denk ik nog steeds aan de derde heb ik alle moeten vervangen omdat toen ik op kartbaan ree iemand het leuk vond om op ze rem te gaan maarja kijk naar mij ik vind chinees goed en deze minibikes hebben me bij elkaar maar 250euro gekost de eerste 100 2de 50 3e 100 en ik hou van chinees bij mij gaat het niet kapot en mijn onderhoud is alleen dit mengsmering en elke keer na gereden benzine weg gooien alles leeg halen en nieuwe benzine dus hopelijk zeggen jullie niet allemaal meer van ja chinees is troep want ik heb er 3 en die zijn gwn topie en geloof je niet kom maar racen ( oh ja ik race voor de minibike verloren minibike naar mij gewonnen wow een chinees naar jou)
we nodigen je graag een keer uit op de kartbaan:)
Chinees is erg leuk om te beginnen op de kartbaan en de basis te leren van het minibiken.Ga je wat seriuezer in op het minibiken dan merk je al snel dat het chinees spul troep is.Als je een fabrieks minibike of een chineesje naast elkaar zet zie je het verschil al wel.Maargoed dit neemt niet weg dat de china bikes voor en nadelen hebben !
[color=#0000FF]Grc RR minimoto racing[/color]
DiStefano
forum gebruiker

Bericht door DiStefano »

Heb hem afgelopen zondag in Swalmen mogen aanschouwen en moet zeggen dat het er zeker niet verkeerd uitziet en ik geloof best dat ondertussen de chinese pitbikeblokken ook wel goed door ontwikkeld zullen zijn.
Maar of het goed stuurt,remt en betrouwbaar is moet allemaal nog blijken ik hoop het wel want het zou alleen maar gunstig zijn voor een mooie volle betaalbare klasse.

Op de indoor baan kon ik nog niet direkt een goede indruk krijgen van de machine op de baan, de 2 rijders die er mee de baan op gingen hadden nog wel wat gewennings problemen maar dat zal niet alleen met de motor te maken hebben, want indoor rijden en met toch aardig wat vermogen verreist ook wel wat meer ervaring.
Misschien dat we een beter beeld hadden gekregen als Livio, Bo of Angelo er een aantal rondjes mee hadden gestuurd, zij gingen immers al met hun eigen NSF-jes bijzonder goed rond op de overdekte racebaan, deze jongens hadden natuurlijk al eens eerder hier mogen rijden.
Deze motor met dit vermogen zal zich moeten bewijzen op de grotere buiten kartbanen en met een goede piloot erop zullen we gauw genoeg meer weten.
Steven
dragonfly
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door dragonfly »

tja ik ben er 1 van die er mee gaat rijden komend jaar en ik heb er op spa mee gereden ik moet zeggen het vermogen is er wel. en tot zover nix mis mee maar dat moet komend jaar wel gaan blijken op race snelheid :lol: :lol:
groetjes roger
wainey
forum gebruiker

Bericht door wainey »

gaat goed komen roger #-o
en shirley ook mini gp =D>
http://communities.zeelandnet.nl/data/wpracing/index.php
Belgisch kampioen promo+ 2008
Roosendaal 40 open 35.01
Roosendaal 36.02 promo+
dragonfly
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door dragonfly »

eerst nog minibike als het druk blijft. anders toch de minigp eerst kijken hoeveel aanmeldingen er komen ik hoop eigenlijk nog minibike voor haar
groetjes roger
Plaats reactie