minipower schreef:als hij met benzine in je cilinder blijft lopen en verder loopt op de benzine via je carburateur pak je denk ik ergens valse lucht.
blijft hij maar heel even lopen verbruikt hij gewoon de banine die je in je cilinder hebt gegooit en is er toch iets met je carburateur.
het kan dan zijn dat je sproeier als nog vies is of je vlotter blijft hangen, dit kan je controleren door de vlotterbak dr af te schroeven en als die gewoon netjes vol zit is er niks met het vlotter aan de hand maar dus zeer waarschijnlijk een vuiltje in je sproeier of evt zelfs je gasbuis
niels
de valse lucht kan wel kloppen want als ik hem tog start dan voel ik lucht vrijkomen in de buurt van de cillinder.
maar zal dat de valse lucht zijn.
de sproeier is niet vies want die heb ik doorgeblazen en de vlotterbak is gewoon vol.
bedankt gr. michel
in de buurt van de cilinder? 9 vd 10 keer de uitlaatpoort?
die pakkngen&aansluiting is zo slecht dat daar altijd (uitlaatgassen) langs gaan komen,bij de ene wat meer als bij de andere
minipower schreef:als hij met benzine in je cilinder blijft lopen en verder loopt op de benzine via je carburateur pak je denk ik ergens valse lucht.
blijft hij maar heel even lopen verbruikt hij gewoon de banine die je in je cilinder hebt gegooit en is er toch iets met je carburateur.
het kan dan zijn dat je sproeier als nog vies is of je vlotter blijft hangen, dit kan je controleren door de vlotterbak dr af te schroeven en als die gewoon netjes vol zit is er niks met het vlotter aan de hand maar dus zeer waarschijnlijk een vuiltje in je sproeier of evt zelfs je gasbuis
niels
de valse lucht kan wel kloppen want als ik hem tog start dan voel ik lucht vrijkomen in de buurt van de cillinder.
maar zal dat de valse lucht zijn.
de sproeier is niet vies want die heb ik doorgeblazen en de vlotterbak is gewoon vol.
bedankt gr. michel
in de buurt van de cilinder? 9 vd 10 keer de uitlaatpoort?
die pakkngen&aansluiting is zo slecht dat daar altijd (uitlaatgassen) langs gaan komen,bij de ene wat meer als bij de andere
ja dat klopt kan ik er wat vloeibare pakking tussen doen of moet er een andere pakking tussen.
maar kan het aan de uitlaat liggen als hij niet start heeft dat dan niet met de tegendruk te maken??
ik heb hem vandaag weer proberen te starten maar hij doet nog helemaal niks,
maar hij krijgt wel weer benzine want de bougie word nat(de bougie vonkt verder goed blauwe vonk).
zal het dan tog door de valse lucht komen dat hij niet start??
kheb mn minicrosser vandaag proberen te starten maar wou nog niet.
toen heb ik weer benzine in de bougie gat gedaan en wou hij wel lopen,
ik heb gekeken naar de lucht die vrijkomt bij de uitlaat deo er tussen gespoten maar dat werkte niet,
toen heb ik de uitlaat er af gehaald en heb er wat vloeibare pakking ertussen gedaan heeft ook niet geholpen.
er kwam nogsteeds heel veel lucht bij de uitlaattpoort vandaan wat zou ik moten doen nieuwe pakking?
die luchtstroom die je voelt is van je koeling, dat is het vliegwiel wat rond draait en dan lucht naar je cilinder blaast spuit eens gas/deo in het luchtfilter en probeer dan eens te starten dan start hij waarschijnlijk direct, ik denk dat de afstelling niet helemaal goed is (kan door het koude weer komen)
Weet je wat het is??> Bier is dikker dan pis en er is meer water dan vis!
Remco schreef:die luchtstroom die je voelt is van je koeling, dat is het vliegwiel wat rond draait en dan lucht naar je cilinder blaast spuit eens gas/deo in het luchtfilter en probeer dan eens te starten dan start hij waarschijnlijk direct, ik denk dat de afstelling niet helemaal goed is (kan door het koude weer komen)
oke en waar precies moet ik de deo spuiten bij een standaart filter (zon plastic geval)?
aan de onderkant die gaatjes?
Remco schreef:die luchtstroom die je voelt is van je koeling, dat is het vliegwiel wat rond draait en dan lucht naar je cilinder blaast spuit eens gas/deo in het luchtfilter en probeer dan eens te starten dan start hij waarschijnlijk direct, ik denk dat de afstelling niet helemaal goed is (kan door het koude weer komen)
oke en waar precies moet ik de deo spuiten bij een standaart filter (zon plastic geval)?
Ja in de gaatjes dat hij het gewoon aanzuigt net zoals hij normaal met lucht doet
Weet je wat het is??> Bier is dikker dan pis en er is meer water dan vis!
Ja in de gaatjes dat hij het gewoon aanzuigt net zoals hij normaal met lucht doet
oke bedankt zal het morge wel ff uiproberen.
jullie horen het wel als het is gelukt.