Wat kan it zijn??
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
Wat kan it zijn??
Hallo,
heb 49cc luchtegkoeld een Rocketkey, carbon membraam en een racekoppeling opgezet. Eerder was het altijd hmmmMMMMMMMMMM bij het wegrijden maar nu is het HMMMMMMMMMMMMM en als ik het achterwiel optil draait het wiel al?
iemand een idee of hoort dit zo?
Maurits
heb 49cc luchtegkoeld een Rocketkey, carbon membraam en een racekoppeling opgezet. Eerder was het altijd hmmmMMMMMMMMMM bij het wegrijden maar nu is het HMMMMMMMMMMMMM en als ik het achterwiel optil draait het wiel al?
iemand een idee of hoort dit zo?
Maurits
- Barry
- forum gebruiker
- Minibike:: Grc RRz 12
Re: Wat kan it zijn??
aha, hebben we veel aan. Maar zo te horen racekoppeling op gezet, deze is als het goed is te verstellen!Eerder was het altijd hmmmMMMMMMMMMM bij het wegrijden maar nu is het HMMMMMMMMMMMMM en als ik het achterwiel optil draait het wiel al?
Dus dan moet je je koppeling gaan afstellen!
succes
GRC RRz 12
Bzm40cc 09
Bzm40cc 09
Ik heb de koppeling nu thuis getest. haal em eraf gewoon helemaal versleten!!!!!!!!!!!! en niets aan afgesteld gewoon standaard erop gezet. zal dit garantie zijn voor de verkoper?
- Barry
- forum gebruiker
Nee, dit is je eigen fout je had hem moeten afstellen voordat je hem überhaupt gaat gebruiken.mau_k schreef:Ik heb de koppeling nu thuis getest. haal em eraf gewoon helemaal versleten!!!!!!!!!!!! en niets aan afgesteld gewoon standaard erop gezet. zal dit garantie zijn voor de verkoper?
Inrijden moet ook gedaan worden bij een nieuwe koppeling, neem aan dat je hem gewoon der in hebt gehangen en meteen vol gas bent gaan rijden! Eigen fout dus, je had het ook makkelijk kunnen ruiken dat je hem aan het opbranden was!
GRC RRz 12
Bzm40cc 09
Bzm40cc 09
De dingen naast de koppeling, de 4kante blokjes met een inbus zijn ook compleet weg. dit heeft niets met afstellen te maken neem ik aan
- Barry
- forum gebruiker
De veertjes hebben vast te strak of te los gezeten, hierdoor gaat die of meteen draaien of heel laat open het kan ook zijn dat je kom niet goed meer is! maar het heeft als oorzaak dat je hem eerst goed moet afstellen en inrijden!
GRC RRz 12
Bzm40cc 09
Bzm40cc 09
Heb net nieuwe koppeling besteld bij minibike stunter. Ik wil niet nog eens dit probleem. Kan iemand mij precies uitlegen hoe je hem afsteld en inrijd etc etc?
- bram_015
- forum gebruiker
afstellen met de schroefjes aan de 2 veertjes. afstellen is wel niet echt nodig bij die dingen,ik reed er in begin gewoon rustig mee.. lang houd het toch niet vol dingen fikken toch direct weg :p
Hardstyle is Lifestyle!
hij zit achter een vertragingskast dus hij word ook niet gekoeld. is het dan wel verstandig?
- Lg tweewielers
- Moderator

- Contacteer:
Racen is niet verstandig.... voor je portomonee dan
Gewoon een koppeling kopen en afstellen. Koppelingen slijten bij het leven, het is het enige wat de motor overbrengt naar de wielen ( wat slijtage heeft) de koppeling slipt constant dus hij slijt ook constant..
Gr,
Gewoon een koppeling kopen en afstellen. Koppelingen slijten bij het leven, het is het enige wat de motor overbrengt naar de wielen ( wat slijtage heeft) de koppeling slipt constant dus hij slijt ook constant..
Gr,
'The eye in the Sky'
Bekijk ook de website
[url=http://www.freewebs.com/lgtweewielers]www.Lgtweewielers.tk[/url]
Bekijk ook de website
[url=http://www.freewebs.com/lgtweewielers]www.Lgtweewielers.tk[/url]