Wat kan it zijn??

Technische vragen in het algemeen. -Technical questions in general

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
mau_k
forum gebruiker

Wat kan it zijn??

Bericht door mau_k »

Hallo,

heb 49cc luchtegkoeld een Rocketkey, carbon membraam en een racekoppeling opgezet. Eerder was het altijd hmmmMMMMMMMMMM bij het wegrijden maar nu is het HMMMMMMMMMMMMM en als ik het achterwiel optil draait het wiel al?

iemand een idee of hoort dit zo?

Maurits
Barry
forum gebruiker
Minibike:: Grc RRz 12

Re: Wat kan it zijn??

Bericht door Barry »

Eerder was het altijd hmmmMMMMMMMMMM bij het wegrijden maar nu is het HMMMMMMMMMMMMM en als ik het achterwiel optil draait het wiel al?
aha, hebben we veel aan. Maar zo te horen racekoppeling op gezet, deze is als het goed is te verstellen!
Dus dan moet je je koppeling gaan afstellen!

succes
GRC RRz 12
Bzm40cc 09
mau_k
forum gebruiker

Bericht door mau_k »

Ik heb de koppeling nu thuis getest. haal em eraf gewoon helemaal versleten!!!!!!!!!!!! en niets aan afgesteld gewoon standaard erop gezet. zal dit garantie zijn voor de verkoper?
Barry
forum gebruiker

Bericht door Barry »

mau_k schreef:Ik heb de koppeling nu thuis getest. haal em eraf gewoon helemaal versleten!!!!!!!!!!!! en niets aan afgesteld gewoon standaard erop gezet. zal dit garantie zijn voor de verkoper?
Nee, dit is je eigen fout je had hem moeten afstellen voordat je hem überhaupt gaat gebruiken.
Inrijden moet ook gedaan worden bij een nieuwe koppeling, neem aan dat je hem gewoon der in hebt gehangen en meteen vol gas bent gaan rijden! Eigen fout dus, je had het ook makkelijk kunnen ruiken dat je hem aan het opbranden was!
GRC RRz 12
Bzm40cc 09
mau_k
forum gebruiker

Bericht door mau_k »

De dingen naast de koppeling, de 4kante blokjes met een inbus zijn ook compleet weg. dit heeft niets met afstellen te maken neem ik aan
Barry
forum gebruiker

Bericht door Barry »

De veertjes hebben vast te strak of te los gezeten, hierdoor gaat die of meteen draaien of heel laat open het kan ook zijn dat je kom niet goed meer is! maar het heeft als oorzaak dat je hem eerst goed moet afstellen en inrijden!
GRC RRz 12
Bzm40cc 09
mau_k
forum gebruiker

Bericht door mau_k »

Heb net nieuwe koppeling besteld bij minibike stunter. Ik wil niet nog eens dit probleem. Kan iemand mij precies uitlegen hoe je hem afsteld en inrijd etc etc?
bram_015
forum gebruiker

Bericht door bram_015 »

afstellen met de schroefjes aan de 2 veertjes. afstellen is wel niet echt nodig bij die dingen,ik reed er in begin gewoon rustig mee.. lang houd het toch niet vol dingen fikken toch direct weg :p
Hardstyle is Lifestyle!
mau_k
forum gebruiker

Bericht door mau_k »

hij zit achter een vertragingskast dus hij word ook niet gekoeld. is het dan wel verstandig?
Lg tweewielers
Moderator
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lg tweewielers »

Racen is niet verstandig.... voor je portomonee dan :mrgreen:

Gewoon een koppeling kopen en afstellen. Koppelingen slijten bij het leven, het is het enige wat de motor overbrengt naar de wielen ( wat slijtage heeft) de koppeling slipt constant dus hij slijt ook constant..

Gr,
'The eye in the Sky'

Bekijk ook de website
[url=http://www.freewebs.com/lgtweewielers]www.Lgtweewielers.tk[/url]
Plaats reactie