minibike
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
- Timotje231
- forum gebruiker
- Minibike:: Chinese miniscooter 2x, Zelfbouw 70cc Puch Minibike, Polini 911 rep, Go-ped sport rep
Re: minibike
Als je nu het geld heb, en toestemmig van je ouders, zou ik het gewoon doen, ik had ook ooit is zo moment, en had genoeg geld enzo, en wachte toch maar even af, en later was ie al helaas al verkocht.., daar baalde ik toen zo erg van!
IK ZEG DOEN:p
Greaatz Timo
IK ZEG DOEN:p
Greaatz Timo
-
reint
- forum gebruiker
- Minibike:: standaard chinees :D
toen jij hem erop had gezet wou ik hem meteen al kopen en heb ik het geld ook wel maar me ouders doen moeilijk
anders had ik hem al lang gekocht en een vraagje zal ik ook een helm erbij kopen of kan dat ook wel zonder
anders had ik hem al lang gekocht en een vraagje zal ik ook een helm erbij kopen of kan dat ook wel zonder
- Timotje231
- forum gebruiker
- Minibike:: Chinese miniscooter 2x, Zelfbouw 70cc Puch Minibike, Polini 911 rep, Go-ped sport rep
Als je op de openbare weg gaat rijden hoeft het niet, maar ik hoop dat je daar niet gaat rijden, is ook minder leuk.
Als je op de kartbaan gaat rijden., heb je een helm nodig, handschoenen, kniebeschermers, en elleboog beschermers nodig (mag ook die je voor het skeeleren heb), het handigste is gewoon een heel pak kopen, heb mijn pak ook op marktplaats gekocht, als je gewoon goed zoekt, vindt je best goede, mijne koste maar 25 euro inclusief beschermers enzo
Greaazt Timo
Als je op de kartbaan gaat rijden., heb je een helm nodig, handschoenen, kniebeschermers, en elleboog beschermers nodig (mag ook die je voor het skeeleren heb), het handigste is gewoon een heel pak kopen, heb mijn pak ook op marktplaats gekocht, als je gewoon goed zoekt, vindt je best goede, mijne koste maar 25 euro inclusief beschermers enzo
Greaazt Timo
-
reint
- forum gebruiker
ik heb nog een vraagje
wat moet in de minibike als benzine zeg maar benzine gemikst met olie ofzo tog
wat moet in de minibike als benzine zeg maar benzine gemikst met olie ofzo tog
- Timotje231
- forum gebruiker
Er moet Brommix in, je hebt al een liter brommix bij de action voro 2 euro ofso, maar als je je motor een beetje lang wil behouden, zou ik gewoon brommix in een liter kopen bij het tankstation, kost rond 7 euro heet Motip
Als je een nieuwe motor heb, zou ik 1/2 takjes rijden met 1:25/30, daarna weer 2 tankjes maar dan 1:30/35, en daarna gewoon 1:35 ongeveer aanhouden.
Mvg Timo
Als je een nieuwe motor heb, zou ik 1/2 takjes rijden met 1:25/30, daarna weer 2 tankjes maar dan 1:30/35, en daarna gewoon 1:35 ongeveer aanhouden.
Mvg Timo
-
reint
- forum gebruiker
verbruikt een minibike veel en moet ik vaak dat ophalen of valt dat mee
Als je een nieuwe motor heb, zou ik 1/2 takjes rijden met 1:25/30, daarna weer 2 tankjes maar dan 1:30/35, en daarna gewoon 1:35 ongeveer aanhouden. dit snap ik niet helemaal dat 1:23/3o enz maar daar kan ik denk ik wel uitkomen of kan je het nog makkelijker uitleggen en andes kom ik er denk ik ook wel uit maar ja .....
Als je een nieuwe motor heb, zou ik 1/2 takjes rijden met 1:25/30, daarna weer 2 tankjes maar dan 1:30/35, en daarna gewoon 1:35 ongeveer aanhouden. dit snap ik niet helemaal dat 1:23/3o enz maar daar kan ik denk ik wel uitkomen of kan je het nog makkelijker uitleggen en andes kom ik er denk ik ook wel uit maar ja .....
- Timotje231
- forum gebruiker
1:25= 1 liter mengsmering bij 25 liter benzine
1:30= 1 ltier mengsemring bij 30 liter
ect ect...
En hangt af wat voor minibike je heb, zoon puch verbruikt 1 liter ofso voor een uurtje normaal rijden, maar daar heb ik eigelijk niet zoveel verstand van
1:30= 1 ltier mengsemring bij 30 liter
ect ect...
En hangt af wat voor minibike je heb, zoon puch verbruikt 1 liter ofso voor een uurtje normaal rijden, maar daar heb ik eigelijk niet zoveel verstand van
-
reint
- forum gebruiker
wat bedoel je met mengsmering ?
- Timotje231
- forum gebruiker
Mengsmering is hetzelfde als Brommix...
-
reint
- forum gebruiker
dus als ik het goed heb
als ik voor het eerst tank moet ik 1:25/30 doen 2e en 3e 1:30/35 en dan hele tijd 1:35 doen maar als de motor nou al langer is gebruikt zoals bij die punch zelfbouw moet ik dan gewoon meteen 1:35 doen ?
als ik voor het eerst tank moet ik 1:25/30 doen 2e en 3e 1:30/35 en dan hele tijd 1:35 doen maar als de motor nou al langer is gebruikt zoals bij die punch zelfbouw moet ik dan gewoon meteen 1:35 doen ?
- Timotje231
- forum gebruiker
Doe maar rond 1:35, als je paar tankjes leeg heb gereden, dan 1:40 doen, en niet hoger doen, ik denkt dat de motor wel is ingereden, maar denk erop, Als je nieuwe cillinder erop zet, dan moet je wel weer alles opnieuw mengen he
Koop maar eerst die bike, en ga dan vragen stellen.., straks is de bike weg.., en dat is niet zo leuk:P
Gr Timo
Koop maar eerst die bike, en ga dan vragen stellen.., straks is de bike weg.., en dat is niet zo leuk:P
Gr Timo
- peter80
- forum gebruiker
- Minibike:: mini mustang (in progress), mini aerox (in progress)
- Contacteer:
Even voor de duidelijkheid
Brommix of mengsmering (hoe je het wilt noemen:p) = olie + bezine
Dus brommix is geen olie ofzo
Niet anders
Brommix of mengsmering (hoe je het wilt noemen:p) = olie + bezine
Dus brommix is geen olie ofzo
Niet anders
Neem het beste, maak het beter
-
reint
- forum gebruiker
haha is goed als me ouders het goed vinden ik zit al flink te zeuren 
- Timotje231
- forum gebruiker
Heb net even me die man gebeld, en hij zei dat er paar dingen gebeurd moest worden:
Nieuwe Olie
Nieuwe benzine
En helemaal opnieuw afstellen
Gelukkig zijn er heel veel puch boekjes op internet met info
Gr Timo
Nieuwe Olie
Nieuwe benzine
En helemaal opnieuw afstellen
Gelukkig zijn er heel veel puch boekjes op internet met info
Gr Timo