Il Negro Naked Bike | Heeft beurt nodig...<_<

Alle chinese bikes (dus ook V-racer en Sendai) - Chinese bikes

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

marijnoo

Bericht door marijnoo »

Ketting zit er nog niet op, we hebben geen kettingpons namelijk. :x
Weet niet of het ook anders kan?
Want de ketting moet om het frame heen zeg maar, had ik niet gezien (had er ook niet echt uitgebreid naar gekeken). :x
thomas1991
forum gebruiker

Bericht door thomas1991 »

marijnoo schreef:Ketting zit er nog niet op, we hebben geen kettingpons namelijk. :x
Weet niet of het ook anders kan?
Want de ketting moet om het frame heen zeg maar, had ik niet gezien (had er ook niet echt uitgebreid naar gekeken). :x
Dat heb ik ook, ik heb een nieuwe ketting, maar geen ketting pons :? Maarja, zal er dan toch maar een moeten gaan zoeken..

OF is er toevallig nog een andere manier..? :wink:
Thomas - 75#
Je ziet het rubber roken, dubbel vermogen !
[img]http://img181.imageshack.us/img181/8433/123fu0.gif[/img]
marijnoo

Bericht door marijnoo »

Ja ik ga morgen ook wel eens uitzoeken hoeveel zo'n ding kost, toch wel handig. ;)
straatrat

Bericht door straatrat »

Er is nog een andere manier, maar dan heb je een hamer, een doorsla een een slijpschijf nodig 8) ohja, en nog een nieuwe schakel met een klipje. maar dan kan je de ketting wel makkelijk los en vast doen wanneer je wil. Mooie bike trouwens, heb er zo ook nog 1 gehad. De golf is ook niet mis maar mag wel enkele centimeters zakken enz :wink:
Gast

Bericht door Gast »

Laat die Golf maar enkele meters zakken...

Tot onder de grond... :lol:
marijnoo

Bericht door marijnoo »

@Uturn flikker op met je zielige reacties, ga je zusje irriteren ofzo.

Ketting zit er weer, hij rijdt nu 55 km, getest met een auto ernaast. ;)
Ketting toch maar met kettingpons gedaan, was maar 6 euro.
Nog wel een !CENSUUR!, was enkele uurtjes bezig met de ketting, wiel en rem.
Maar goed, leuk leerproces. :P
Samen gereden met een vriend die er sinds kort ook 1 heeft, alleen die van hem is nog niet helemaal goed. ;)
Maar goed, alleen de achterrem nog goed afstellen en dan is het weer helemaal klaar. 8)

PS Voor leuke auto's moet je hier eens kijken: www.gepimped.nl/tekoop.htm
thomas1991
forum gebruiker

Bericht door thomas1991 »

marijnoo schreef: Ketting toch maar met kettingpons gedaan, was maar 6 euro.
Waar heb je die kettingpons dan gehaald, want ik zie ze allen maar ron de 15-20 euro.. :?: :roll:
Thomas - 75#
Je ziet het rubber roken, dubbel vermogen !
[img]http://img181.imageshack.us/img181/8433/123fu0.gif[/img]
marijnoo

Bericht door marijnoo »

thomas1991 schreef:
marijnoo schreef: Ketting toch maar met kettingpons gedaan, was maar 6 euro.
Waar heb je die kettingpons dan gehaald, want ik zie ze allen maar ron de 15-20 euro.. :?: :roll:
Fietsenmaker, hij had er 1 van 5,95 van 9,95 en 14,95 of 16,95 ofzo. Ik had eigenlijk de iets duurdere moeten halen, die had verschillende kopjes, ook smallere.
Deze is namelijk net iets te breed, waardoor ik het laatste er uit moet beitelen als het ware (kleine schroevendraaier en hameren maar.

Maar goed, werkt prima, de ketting is gisteren goed getest en zit prima.
Ik heb zelfs het idee dat ik minder hoef te stellen dan eerst (was toen ongeveer elke 10 min :roll: ).
Ook zit de rem er weer op, die werkt ook beter nu (beter te doseren), alleen loopt het nog wel aan.
Maar goed, dat moet er maar uit slijten (slijpen :P) want die remschijf krijg ik er niet af.
ferryn
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door ferryn »

U-turn schreef:Laat die Golf maar enkele meters zakken...

zak jij maar onder de grond! (*^%&$)
en met die rem dat die aanloopt heb ik ook :evil:
maar verder veel suc6
[quote="Divirion"]De zoekfunctie geeft pas een hoop vermogen.

[img]http://i92.photobucket.com/albums/l5/Divirion/zoeken.jpg[/img][/quote]
kleine_duivel
spammer

Bericht door kleine_duivel »

die rem die aanloopt gaat miss vanzelf wel over... :wink:
marijnoo

Bericht door marijnoo »

Dankje FerryN. :)
Ja hoop dat et vanzelf inslijt, op een gegeven moment zal het dan niet meer aanlopen, omdat er niets meer is om aan te lopen. :lol:
Binnenkort maar eens met zn tweeen naar Hoogeveen en ook maar eens een kartbaan denk ik. :)
marijnoo

Bericht door marijnoo »

Gisteren weer hele dag gereden, zonder problemen eigenlijk. :)
Heb de rem goed in de gaten gehouden en het achterwiel rechter en beter vastgezet, de ketting loopt nu mooi recht.
Ketting hoefde ik laatste paar ronden ook niet of nauwelijks te spannen, dus lijkt me dat het nu eindelijk allemaal goed zit. :D

Achterwiel loopt ook minder aan, de achterrem zit weer goed en remt net zoals de voorrem. Hij is nu eindelijk helemaal naar wens, nog even paar tankjes, zodat het achterwiel helemaal perfect loopt. ;)

Vandaag ook de demperwol vervangen, er zat een soort papier mache in, dat uit elkaar viel toen ik het eruit haalde. Zat wel goed vol (las ergens dat andere dempers helemaal leeg waren), maar was erg zacht spul en zat ook best vol met olie.

Heb er dus even nieuwe in gedaan, soort draadjes, speciaal bij een motorzaak gehaald.
Nog niet getest, alleen even stationair en lijkt niet veel zachter maar wel ander geluid nu, klinkt iets meer als een oud brommertje lijkt wel (knettert wat meer). Klonk iig al beter dan dat schelle, harde geluid van eerst, ben benieuwd hoe het is als ik ermee ga rijden (vooral hoog in de toeren).

Update volgt dan ook zsm. ;)
hondaxtreme

Bericht door hondaxtreme »

U-turn schreef:Laat die Golf maar enkele meters zakken...

wrom zo vage reactie kijk iedereen zn eigen merk ik vind ook geen kloot aan volkswagens en opels maar laat die mensen die zon auto hebben in hun waarde hun zijn er trots op
ntpjeroen

Bericht door ntpjeroen »

bedoel je met zakken verlagen of naar de schroot? :shock:
dacht het niet VOLKSWAGENS gaan niet naar de schroot :P :twisted: :D :D

hij wil hem denk ik orgineel houden.
wij hebben ook zo auto(naja mijn moeder) die ben k ook beetje aan het tunen, volkswagens zijn mooie auto om te tunen.
en dat demper wol maakt veel verschil togh k had het eerst ook in me orginele uitlaat gedaan maar kort daarna ag me demper er ook los omheen dus had ie weer een takke herrie dus heb ik ultra high performence uitlaat gehaald stukke beter :shock: :D
hondaxtreme

Bericht door hondaxtreme »

kijk ik heb respect voor iedereen die een auto tuned of styled maar hoevel PK heb je al gewonnen met tunen van de volkswagen
kijk ik vind hondas mooi om om te bouwen vooral een CRX lkkr veel vermogen in 7.2 sec naar de 100 en rijd een vr6 eruit :twisted:
Plaats reactie