Weet niet of het ook anders kan?
Want de ketting moet om het frame heen zeg maar, had ik niet gezien (had er ook niet echt uitgebreid naar gekeken).
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
Dat heb ik ook, ik heb een nieuwe ketting, maar geen ketting ponsmarijnoo schreef:Ketting zit er nog niet op, we hebben geen kettingpons namelijk.![]()
Weet niet of het ook anders kan?
Want de ketting moet om het frame heen zeg maar, had ik niet gezien (had er ook niet echt uitgebreid naar gekeken).
Waar heb je die kettingpons dan gehaald, want ik zie ze allen maar ron de 15-20 euro..marijnoo schreef: Ketting toch maar met kettingpons gedaan, was maar 6 euro.
Nog wel een !CENSUUR!, was enkele uurtjes bezig met de ketting, wiel en rem.
Fietsenmaker, hij had er 1 van 5,95 van 9,95 en 14,95 of 16,95 ofzo. Ik had eigenlijk de iets duurdere moeten halen, die had verschillende kopjes, ook smallere.thomas1991 schreef:Waar heb je die kettingpons dan gehaald, want ik zie ze allen maar ron de 15-20 euro..marijnoo schreef: Ketting toch maar met kettingpons gedaan, was maar 6 euro.
Nog wel een !CENSUUR!, was enkele uurtjes bezig met de ketting, wiel en rem.![]()
zak jij maar onder de grond! (*^%&$)U-turn schreef:Laat die Golf maar enkele meters zakken...
Tot onder de grond...